Felanmälan

Felanmälan

Har ni frågor, problem eller önskar råd inom kabel-TV eller bredband kontakta
Sydantenns kundtjänst 040-601 22 22 eller gå in på www.sydantenn.se/kundservice/

Vid problem med kabel-TV eller bredband:

Var god att kontrollera att alla era kablar och kontakter är av gott skick och är väl anslutna. Gör omstart av modem och router. Då uttagen är kopplade mellan husen så kan en tillfällig demontage av uttaget vid t.ex. renovering av rummet hindrar signalen till grannarna. Egna interna installationer med förlängningar eller fördelningar kan försämra signalen hos dig men till och med för grannarna.
Tillkallas en service från Sydantenn och orsaken är den egna installationen får man betala för utryckningen, vilket kan kosta flera tusen kronor.

Vid problem med värmen:

Kontrollera rumstemperaturen först. Elementen kan vara kalla om det är rätt inomhustemperatur.

Vattenavstängning:

Vid behov, dvs icke akuta läckage som är plannerat arbete där man måste stänga av tappvatten och/eller tappvarmvatten ska denna avstängning planeras med ansvarig i styrelsen. Avstängningen bör förläggas en förmiddag, 8-12 vardagar. Meddelande skall delas ut till alla berörda/boende på hela området. Meddelandet skall innehålla att det är vattenavstängning, när, dag och tid, vem som är ansvarig, vem som önskar vattenavstängningen samt ett mobilnummer.

Här kan du göra en felanmälan till styrelsen angående problem som har uppstått med utrustning som tillhör föreningen.

Namn (obligatorisk)

Epost (obligatorisk)

Husnummer (obligatorisk)

Ämne

Ditt meddelande

 

Back to Top